Rezumat de vara aproape trecuta

…si pt Dani

     Si uite-asa si vara e pe duca! Nu, nu m-am intors din vacanta, m-am intors de la munca. Cu forte noi si plina de speranta! Nu fac misto, e chiar asa! Imi place vara si-mi place soarele. L-as lua acasa si m-as marita cu el. Nu, nu m-as marita cu el, nici macar cu el, ca el trebuie sa fie liber! Si eu! Dar am avut cateva intalniri frumoase. Ne-am intalnit la mare, ne-am intalnit la munte, in lungul raurilor, chiar si la plaja nudistilor. Gay. Niciun inconvenient, ochii mei s-au bucurat oricum. De peisaj, de soare, de dragoste. Toate formele in care reuseste sa se exprime acest sentiment!

         Un pic zbuciumata vara asta, cu evenimente destul de puternice. Evenimente personale zic, dar din care am iesit bine. Mi-a trecut si panica, cand l-am vazut acasa. Bronzat, frumos si tatuat. Dar ce mai conteaza un tatuaj cand unicul fiu ti s-a abia intors acasa din mijlocul evenimentelor de la Barcelona! Nu chiar in mijloc, norocul nostru, dar pe-acolo! Apoi a fost accidentul. Nu apoi, asta a fost inainte. Dar tot vara asta. De data asta, protagonista eu. Eu si masina. Ea bucati, eu intreaga! Nici un fir de par miscat! Asta da miracol. Universul ne vorbeste, in felul lui, uneori dur. Problema e ca sunt atat de toanta ca habar n-am ce vrea sa-mi spuna. Poate vrea sa-mi spuna ca vara viitoare trebuie sa merg in vacanta cu fii-miu la prietena mea care a suferit o grea pierdere de curand, dar sa nu conduc eu! Nicio problema, exista si alte mijloace de transport! Recomandabil, daca ne gandim la apreciabila distanta. Apropo de distante si de prietene, formam o panza de paianjen, impanzite asa in toata lumea. Ar trebui sa facem o adunare generala intr-o zi! Si-o noapte, si-o alta zi, si-o alta noapte etc. etc… ca nu ne-am vazut de mult, de prea mult!

          Dar pana atunci, pana la adunarea generala zic, as vrea sa-i spun prietenei mele, cea indurerata, ca daca am invatat in viata asta ceva despre dragoste, o parte, mare parte e meritul ei. Si nu pentru ca mi-ar fi explicat in mod stiintific sau academic, ci pentru ca ea este o femeie ce iubeste, ce stie sa ofere, sa-si faca griji, sa protejeze, sa inteleaga si sa critice, sa vorbeasca si sa taca, sa iubeasca cu fapte, fara sa astepte multumiri (cum fac eu, de exemplu!). Ba mai mult, as vrea sa-i zic ca daca stiu ceva despre forta interioara, despre capacitatea de-a merge inainte trecant peste dificultati si invatand din ele, stiu si datorita ei! Si as mai vrea sa stie ca ma simt norocoasa pentru acest premiu castigat la loteria vietii sau poate donat de cea care i-a dat viata si care, din pacate, acum cateva zile, a hotarat sa plece intr-o alta lume! Acestei doamne eu as vrea sa-i multumesc!

        Si va mai zic ceva, iubesc mamele, toate mamele. Stiu eu de ce! Iubesc linistea certitudinii existentei copilului meu in camera de alaturi, la fel cum iubesc siguranta bratelor omului iubit, dar si unicitatea si bucuria unei conversatii cu prietenele aflate la mii de km distanta. Iubesc oamenii buni si iubesc vara. Asta, cea care-a trecut si cea care va veni!

C.A.

Acest articol a fost publicat în dragoste, femeie, Prietenie, Relatii, Senza categoria, viata și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Rezumat de vara aproape trecuta

  1. Ce-ar fi sa vii si tu pe 24 septembrie? Ca nu doare! Anul trecut a fost misto, iar daca vii si tu anul asta va fi și mai si! Uite aici un rezumat:
    https://dragosvasilescu.wordpress.com/2016/09/25/gonflabila-baclavaua-si-bloggerii/

    Apreciat de 2 persoane

  2. Plina vara ai avut. Mă bucur ca au trecut evenimentele neplăcute. Rezumatul e absolut spumos.

    Apreciat de 2 persoane

    • 69 zice:

      Multumesc! Draguta ca intotdeauna ! Da, au trecut, ça doar totu-i trecator, chiar si noi! Créd ça orice experienta vine cu un scop anume in vietile noastre si mi-e tare ciuda Ca’ de cele mai multe ori nu reusesc sa inteleg substraturile!

      Apreciat de 2 persoane

  3. Iosif zice:

    Si când stii cu certitudine ca iubirea este energia creatoare si atotputernica din univers,prin care se manifesta Dumnezeu,realizezi cât de saraci,ticalosi,nenorociti,orbi si goi sunt oamenii lipsiti de Iubire =Dumnezeu.
    http://devorbacutine.eu/scrisoarea-secreta-a-luii-albert-einstein-catre-fiica-sa-leiserl-dezvaluie-care-este-forta-suprema-din-univers-singura-noastra-salvare/
    O saptamâna superba.

    Apreciat de 2 persoane

    • 69 zice:

      O dispositie fantastica as zice, Iosif! Recunosc ca si eu uneori cand gandesc despre vreunul ca-i porc imi cam vine sa-i cer scuze porcului, dar tu esti proprio suparat pe rasa umana! Si, sincer, cam ai toate motivele! Dar hai sa-i mai dam o sansa si sa incepem schimbarea cu noi insine! Multe ganduri bune si multa dragoste iti urez!

      Apreciază

      • Iosif zice:

        Nu sunt „suparat pe rasa umana”,ci mai degraba,întristat,indurerat de inconstienta si prostia în care se zbate aceasta specie de homo sapiens sapiens,care de doua milenii milenii,este manipulata si sacrificata de o sleahta de „reptilieni” si „puii de napârci” care au otravit înca de la început,aceasta superba,minunata planeta albastra,Terra (Gradina Raiului) pe care au infectat-o (si continua nestânjeniti sa infecteze) cu veninul lor otravitor si scârbos,frumusetea vietii paradisiace a Marelui Arhitect al universului VIU,transformând-o într-un infern în care „mortii vii” (aceste târâtoare gretoase) sunt dominanti,impunînd legi si reguli împotriva Vietii si Legii Absolute a Creatorului,IUBIREA …

        Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

