Cand te fute grija, du-te si fa sex!

        Asta-i momentul in care se alege masca, masca cotidiana, ce ma va proteja. Pe mine de ceilalti si pe ceilalti de mine! Dar azi aleg nuditatea si scriu. De nevoie! De nevoia unei lumi unde sa pot sa fiu eu insami, nevoia de a nu imbraca nicio masca inainte de a iesi, nevoia de a ma simti bine, de a nu da explicatii pentru ceea ce fac sau pentru ceea ce nu fac, nevoia de a merge nuda pe strada fara a fi judecata. Te-ai gandit vreodata cum ar fi sa iesi dezbracat intr-o lume dezbracata, in care nimeni nu te priveste stramb si nici nu chiama politia?! In care nu trebuie sa-ti ascunzi gandurile, ideile, imperfectiunile fizice si psihice, in care sa poti sa spui ce gandesti fara sa-ti fie frica de cum te vor judeca ceilalti. Vrem sa fim diferiti dar fara sa iesim din randuri, ca daca ai facut un pas in fata sau lateral, cum vrei tu, te ajunge din urma cu viteza luminii judecata, nu de Apoi, cea de acum si aici! A oamenilor, a semenilor tai!

        Toti suntem mai buni si mai frumosi decat toti. Ca doar fiecare dintre noi e un buricul Pamantului care crede ca are dreptul sa-i priveasca pe toti de sus si sa-i judece, si mai mult, sa-si spuna parerea, parerea sa foarte importanta de buric al Pamantului! Sa critici, sa critici, sa critici… este hrana pentru sufletul tau! E foarte important pentru tine buricule sa privesti in viata celorlalti si sa incerci s-o ajustezi, s-o corectezi pentru ca asa nu-ti mai ramane timp sa-ti cotrobai inauntruti cu mainile pana la coate pentru a-ti intoarce burdahanul pe dos in propria-ti oglinda, sa-ti gasesti si sa-ti recunosti defectele, sa le corectezi sau sa te impaci cu ele, dupa caz! Dar ti-e frica s-o faci, pentru ca ti-e frica de ceea ce vei vedea, de ceea ce va trebui sa accepti ca esti, cum esti, un urat si un ignorant accesorizat de nesigurante!

       Asa ca preferam sa tinem randurile, randurile mediocritatii, ca-i mai simplu, chiar daca suntem constienti ca e o boala periculoasa, cu atat mai mult cu cat ereditara si contagioasa. Scrisul imi este medicament, laxativ pentru minte si o alternativa la umplut buzunarele vreunui psiholog. Imi bag doua degete pe gat, recunosc cu frica, si incep sa-mi vomit aici uratenia, rautatea, patetismul! Cu frica, pentru ca nimanui nu-i place sa se descopere urat, fragil, rau etc si sa se si accepte. Cu atat mai mult cu cat trebuie sa apar puternica, buna la dat sfaturi existentiale la cei din jur, dintr-o experienta de viata din care personal n-am inteles o p_la. Da-s tare-n gura… ca la curul altuia e mult mai usor.

      Suntem nefericiti, nefericirea genereaza rautate si te face antisocial, fara sa vrei, fara sa-ti dai seama. Din instinct o ascunzi, cauti vine si vinovati, munca, cotidianitatea, viitorul incert, la femei problemele hormonale, la barbati diverse impotente… Nefericirea e o greutate prea mare de-a ascunde, ti se citeste in fata, in ochii de nebun… Asa ca, intre paranoia si luciditate, preferi sa privesti in vietile altora si sa te futa grija de toti si tot, sa analizezi si sa tai in carnea lor vie ca nu doare decat sa-ti faci curaj sa trimiti la dracu toti si tot ceea ce te nemultumeste si te face nefericit!

CA

Acest articol a fost publicat în barbat, dragoste, femeie, Prietenie, Relatii, sex, viata și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

207 răspunsuri la Cand te fute grija, du-te si fa sex!

  1. Mishuk zice:

    Ești diferită 🙂

    Apreciază

  2. Eu, privesc de jos în sus, și sper! 🙂
    Onu

    Apreciază

  3. A, mă tot gândesc la tine, la numele logului tău, și mă întreb:
    ce experiențe de viață i l-of fi inspirat?
    Recunosc, este stimulant, chiar provocator. 🙂
    Onu

    Apreciat de 1 persoană

  4. N-am să fiu ipocrit, și să mă declar entuziasmat de ce scrii. Apare ca defularea unei frustrări. Interesant este că mi-ai stârnit curiozitatea de a vedea autorul.Să-i văd licărul din ochi. 🙂
    Onu

    Apreciat de 2 persoane

  5. papagigli zice:

    Ti-o spun drept, am facut o adevarata fobie pentru acest 69 si nu-mi explic de ce 😆
    In alta ordine de idei, sunt de acord cu cele enuntate, dar mi-ar placea sa cred ca te-ai inclus si pe tine, ca altfel miroase a ipocrizie si n-as zice ca te prinde. Spuneai „sa critici, sa critici …” dar din cite am citit, tu cam asta faci.
    Si eu am tratat subiectul asta si altele asemanatoare sau pe aproape, dar m-am declarat din capul locului parte a problemei, nu a solutiei. Ca, acum pe bune, nu sunt vreun role model si nici nu voi fi vreodata, iar ipocrizia-mi repugna. 😉
    Dar imi place cum scrii.

    Apreciat de 1 persoană

  6. Ileana zice:


    As vrea ca acest mărţişor, împreună cu primii ghiocei si primele randunele care vestesc regenerarea naturii, sa fie si un simbol al înălţării sufletelor noastre. Fie ca aceasta primavara sa îţi aducă noi speranţe si pace in suflet, gingaşie si dragoste, putere si multe realizari.

    I want this toy with the first snowdrops and the first swallows natural regeneration proclaiming to be a symbol of the growth of our souls. If this spring to bring you a new hope and peace in soul, tenderness and love, power and accomplishments.

    Apreciat de 1 persoană

  7. Bravo, putini se exprima asa!

    Apreciat de 2 persoane

Lasă un răspuns

