Dragoste, love, amore…

Daca ai facut 40 de ani, te gandesti la dragoste si te intrebi ce inseamna, nu va fi usor sa-ti raspunzi. La 20 de ani ar fi fost foarte simplu: raspundeai TOTUL! Acum, dupa alti 20 de ani de… iubiri eterne dar terminate inainte sa inceapa, iubiri consumate, arse, cu gusturi, culori, parfumuri, amintiri diverse, te trezesti in fata unei intrebari la care nu stii sa raspunzi! Ai vrea sa spui: NIMIC, cum odata te-ai repezit sa raspunzi TOTUL, dar n-ar fi drept ca parca ceva e…dar ce?!
Poate chiar senzatia pe care am avut-o azi dimineata cand priveam din balcon de la etajul cinci unde muncesc la omoiul de 1,90 m si 110 kg ce se contorsiona sub ploaie deja racit si cu dureri ( in cur de altii), jumatate in masina, jumatate sub, incercand s-o repare… Masina mea! Mi s-a topit sufletul, si nu-i usor sa stiti, ca intemperiile mi l-au pietrificat, si m-am simtit aproapemaritata, si l-am iubit! Si mi-a placut ca l-am iubit! Nu cu iubirea adulta, chinuita, gandita, care te sleieste de puteri, ci simplu, fara griji, fara cuvinte, de pustoaica!
Iubirea dupa 40 de ani, matura, este greoaie, dificila, plina de intelesuri si tonuri care te tin mereu in alerta si te oboseste. Trebuie sa fii atent ce spui, cum spui, cum te implici, cat te implici, sa intuiesti, sa pretinzi si sa oferi cu grija ca asteptarile sa nu-ti fie dezamagite…
Nu-ti mai permiti sa tipi, sa plangi, sa faci scene, pentru ca ai crescut si te faci de cacat! Ti-a trecut vremea cand te durea undeva de aparente, de orgoliu, de ce cred ceilalti, cand aveai o gramada de drepturi si celalalt iti apartinea, cand totul era clar fara 45789 de tonuri si nuante in care ne pierdem acum cu iubirea noastra de azi, matura, intelectuala si sarcastica in care nu-ti dai voie sa fii fragila, sa fii femeie! Nu,nu, nu poti sa dai semne de slabiciune, nu poti sa-i arati omului ca ai nevoie de el pentru ca mori de frica c-o va lua la sanatoasa!

Asa ca mai bine te dai puternica si independenta, ca doar poti sa faci aproape totul singura, chiar si sa te masturbezi, te dai doamna si in loc sa ai un dialog deschis cu omul si sa ajungeti la un consens, tu, doamna, astepti sa-ti declare el ca te iubeste, ca nu poate trai fara tine si ca ar vrea sa stie incotro se indreapta relatia voastra! Hahahaha, dar esti tampita, zau asa! Cand ai vazut ultima data un barbat care sa-si dea cu tesla in coaie in felul asta si sa-si distruga virilitatea in fata ochilor tai!

Dar de ce nu-l intrebi tu? Poate pentru ca raspunsul s-ar putea sa nu fie cel dorit sau poate pentru ca de fapt tu nu esti pregatita pentru o relatie de dragoste! Pentru ca dragostea, despre care la 40 de ani stii ca nu stii mai mult decat stiai la 20, e un joc de noroc, dar care cu siguranta se joaca in doi! Si, credeti-ma, merita sa risti! Ceva vei castiga …uneori doar experienta, dar merita!

69

Acest articol a fost publicat în barbat, dependenta, dragoste, femeie, Prietenie, Relatii, sex, viata și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la Dragoste, love, amore…

  1. azuremorn zice:

    A republicat asta pe Site Title.

    Apreciază

  2. De la o anumita vârstă avem unele temeri, iubim mai greu si ne implicam mai greu in relatii.

    Apreciat de 1 persoană

  3. Hmm. Nu cred ca „Nu-ti mai permiti sa tipi, sa plangi, sa faci scene, pentru ca ai crescut si te faci de cacat!” Ba mai mult, o femeie matură care se cunoaște, cred că își permite să facă toate astea și să le facă și cu stil de lady. 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • 69 zice:

      Așa o fi, că prea-i zici cu foc! Eu in schimb îți mărturisesc că dacă am draci pe unul uit că sunt o „lady”…dar, evident, de aia suntem atat de min una te Multumesc pentru

      Apreciat de 1 persoană

    • 69 zice:

      .Așa o fi, că prea-i zici cu foc! Eu in schimb îți mărturisesc că dacă am draci pe unul uit că sunt o „lady”…dar, evident, de aia suntem atat de minunate pt ca suntem diferite, fiecare cu reactia ei! Imi face placere sa am aici parerea ta! Multumesc!

      Apreciat de 1 persoană

  4. Nu am vorbit niciodată de icoane de dimineaţa până seara, limbajul folosit de tine este brici, dacă nu am fost șocat de ceva până acum, cemă poate șoca de aici înainte. 69 este mai mult decât un număr, iubire ar fi sinonimul, părerea mea!

    Apreciat de 1 persoană

    • 69 zice:

      Mulțumesc că ești de acord cu mine! Citeam mai sus că cineva il considera „obsedat”, dar nu-i problema mea, fiecare are dreptul la opinie. Iubirea e complexa și 69 e o fațetă a sa.

      Apreciat de 1 persoană

      • 69 zice:

        Icoanele nu sunt domeniul meu forte, las acest tip de sa-i zicem spiritualitate la cei ce se pricep mai bine, eu sunt mai mult pentru plăcerile lumesti: mâncat, iubit etc etc.

        Apreciază

  5. 69 zice:

    …poate „empatez”! Dar, domnule, nu-mi pareai tipul care se socheaza din atat de putin… Ah, limbajul meu e diversificat nu obsedat, chestie de perceptie! Iti urez un sfarsit de saptamana plin de iubire!

    Apreciază

  6. Vai, tu 69! Cred că vrei să epatezi.Altfel, nu-mi explic un limbaj atât de obsedat. Sau, poate, ești într-adevăr , ce trebuie? 🙂
    Onu

    Apreciază

Lasă un răspuns

